بازاریابی در سوریه

بازاریابی در سوریه

بازاریابی در سوریه - بازاریابی کالا و خدمات در سوریه

بازاریابی در سوریه : بازاریابی خدمات با بازاریابی کالا کاملا متفاوت است. نورالفرات این موارد را در سوریه  ارائه می دهد. اصول بازاریابی خدمات تفاوت زیادی با کالا دارد. برای یک بازاریابی موفق باید درک صحیحی از دو مقوله کالا و خدمات داشته باشیم.

نورالفرات همچنین خدمات و مشاوره در زمینه سرمایه گذاری در سوریه ، موارد مربوط به تجارت با کشورها و خدمات حقوقی مرتبط و اعطای نمایندگی در سوریه را انجام میدهد.

تفاوت کالا و خدمات چیست؟

در تفاوت کالا و خدمات می توان گفت که خدمت انجام دادن یک کار برای شخص یا شرکتی است. خدمات مانند محصول و کالا قابل لمس نیست. خدمت یک کار است و نمیتوان آن را بصورت مشهود دید. اما برخلاف خدمات، کالا یک چیز مشخص است. میتوان آن را دید و لمس کرد و برای همگان ملموس است. کالا بسیار مشهود به نظر می رسد و میتوان درباره آن با سادگی و قدرت بیشتری تصمیم گرفت و نظر داد.

بازاریابی در سوریه

بازاریابی در سوریه

تفاوت کالا و خدمات به زبان ساده تر

خدمات، انجام کاری برای کسی یا چیزی، شرکت یا سازمانی است. خدمات به عموما  لمس ناپذیر  و نامشهود می باشد. شما نمی‌توانید خدمات و سرویس را ببینید، بشنوید، حس کنید یا لمس نمایید.

اما بر خلاف خدمات، محصول چیز بسیار مشخصی می باشد. دارای رنگ است. فضای مشخصی را اشغال می کند. جنس آن مشخص است و می‌توان آن را لمس نمود. به نسبت خدمات، محصولات خیلی قابل لمس تر و قابل درک تر می باشند.

بازاریابی در سوریه

شرکت نورالفرات ارائه کننده کلیه موارد مربوط به بازاریابی در سوریه از جمله کالا و خدمات می باشد. ما در اینجا قصد داریم درباره بازاریابی در سوریه و کشورهای دیگری که نورالفرات در آن خدمات ارائه میکند بپردازیم.

بازاریابی در سوریه

بازاریابی در سوریه

بازاریابی خدمات و سرویس چیست؟ – سوریه

با دقت به ملموس نبودن سرویس ها، فروش یک سرویس و یک خدمتف چالش‌ های مختص خویش را برای مدیران بازاریابی رفتار می نماید. غالبا بازاریابان و مدیران بازاریابی به‌دنبال نمایش دادن منافع سرویس ها خویش از روش نمودارها و تصاویر می‌باشند تا یک مضمون‌ فرضی و غیر قابل لمس را، عینی‌تر، بصری‌تر و قابل فهم‌تر بکنند.

علاوه بر ارائه خدمات بازاریابی در سوریه توسط شرکت نورالفرات، خدمات حمل و نقل به سوریه ، ثبت شرکت در سوریه، صادرات به سوریه ، اعطای نمایندگی در سوریه، سرمایه گذاری در سوریه و موارد مربوط به اقتصاد سوریه و موارد تجاری و صادراتی در این کشور می باشد.

بازاریابی در سوریه

بازاریابی در سوریه

بازاریابی با روش های نوین در سوریه

بهتر است برای کسب و کار خودتان حتما یک فروشنده را انتخاب نمایید که با تمامی بخش های کارتان آگاهی داشته باشد و در موقع سوالات و پاسخ ها، اطلاعات و آگاهی لازم و کامل در اختیار مشتریان بگذارد. یک فرد فروشند که حرفه ای باشد قادر است خریدار را برای یک خرید مجدد تشویق کند و یک مشتری معمولی را به یک مشتری دائمی تبدیل نماید. او میتواند به راحتی تمام سوالاتی که ممکن است مشتری در ذهن خود داشته باشد را حدس بزند و در توضیحات خود آن ها را ارائه دهد.

بازاریابی b2b

آنچه ما در دفتر دمشق و بیروت برای شما انجام خواهیم داد:

  • میزبانی وبینارهای اطلاعاتی(webinars)
  • ارائه محصول در نمایشگاه دائمی در شهرهای مختلف کشور سوریه
  • راه اندازی غرفه صنعت در نمایشگاه های تجاری
  • ارسال خبرنامه ایمیل به عنوان یک کارشناس صنعت و اطلاع رسانی
  • حضور فعال و تعاملی در رسانه های اجتماعی
  • حضور در رویدادهای شبکه صنعت و ایجاد روابط خوب با خریداران
  • و آنچه که مهمتر از همه است؛ ارتباطات ما با تجار و شرکت های سوری سبب می شود تا محصول و خدمات شما در کمترین زمان به بازار خود راه پیدا کند.

 

شرکت نورالفرات به منظور افزایش صادرات کالا و خدمات ایرانی، سیاست بازاریابی کالا را به صورت مستقیم دنبال کرده و یکی از اهداف خود را توسعه سهم ایران از بازار کشورهای منطقه بخصوص کشور سوریه قرار داده است. برای تحقق این هدف ما از انواع روش های بازاریابی به همراه تحلیل دقیق بازار استفاده می کنیم که به صورت خلاصه به شرح زیرمی­باشد:

بازاریابی b2c

آنچه ما در دفتر دمشق و بیروت برای شما انجام خواهیم داد:

بازاریابی اینترنتی

نظر به ضریب نفوذ بالای اینترنت و شبکه های اجتماعی در کشور سوریه بخصوص اثرگذاری برخی از سایت های پربازدید در این کشور و همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی متنوعی از جمله whatsapp, facebook, Instagram, twitter پیشنهاد ویژه ما به شما دیده شدن از این طریق است.

بازاریابی آفلاین

برخی از شبکه های تلویزیونی کشور سوریه اثرگذاری بالایی بر مخاطبین خود داشته و از طرفداران و تماشاگران زیادی برخوردار هستند همچنین دیده شدن از طریق بیلبوردها و رادیو از دیگر راه های پیشنهادی ما به شماست.

بازاریابی محتوایی

از دیرباز منطقه عمومی شام مسیر گذر بازرگانان و تجاری بوده که کالاهای باکیفیت و لوکس را به ارمغان می­آوردند. از سویی صنایع متنوع و مختلف کشور سوریه که در میان اتحادیه عرب و مردم عرب زبان به کیفیت مشهور بوده سبب شده تا امروزه نیز بازار دمشق و کشور سوریه متشکل از کالاهای باکیفیتی باشد که رقابت را سخت و شیرین می ­کند.

این شیوه بازاریابی در سوریه به شما کمک می کند تا کالایی متناسب با ذائقه و فرهنگ مخاطب سوری خود ارائه دهید.

با توجه به هزینه های بازاریابی، ضمن احترام به تمامی تولیدکنندگان و صادرکنندگان ارجمند به اطلاع می­رساند که شرکت بین المللی نورالفرات برای محموله های با ارزش مالی 500 هزار دلار به بالا، بازاریابی انجام خواهد داد.

نورالفرات آماده ارائه خدمات صادرات به سوریه ، همچنین حمل و نقل به سوریه و کلیه امور تجاری به شما عزیزان می باشد.