اعطای نمایندگی در سوریه

اعطای نمایندگی در سوریه - اخذ نمایندگی سوریه

اعطای نمایندگی در سوریه - دریافت و اخذ نمایندگی در سوریه و دمشق

اعطای نمایندگی در سوریه و کمک به دریافت و اخذ نمایندگی در دمشق یکی از خدمات تخصصی شرکت نورالفرات در جهت اعطای نمایندگی در سوریه است که بصورت کامل به صاحبان سرمایه و علاقمندان به فعالیت اقتصادی ارائه می شود.

اگر علاقمند به اخذ نمایندگی در سوریه هستید این مطلب را بخوانید:

شركت هاي ايراني كه علاقه مند هستند محصولات خود را در بازار سوريه عرضه كنند مي توانند از راهکار اعطای نمایندگی در سوریه اقدام کنند تا پای کالای ایرانی را به این بازار بکر بیشتر باز کنند.

نکات مهم درباره تجارت و اخذ نمایندگی در سوریه:

یکی از نکات مهمی که در تجارت با سوری ها باید مورد توجه قرار گیرد این است که تجار این کشور همواره به دنبال اخذ نمایندگی انحصاری محصولات هستند و نه صرفا واردات کالا. این راهبرد به آنها کمک می کند بازار پایدار و تامین کننده پایدار داشته باشند که آینده بازاریابی و تجارت آنها را تضمین خواهد کرد.

پیشنهاد ما در شرکت نورالفرات این است که اگر شرکت شما تمکن مالی خوبی دارد، نمایندگی خود را به صورت مستقیم و با مالکیت خودتان در سوریه راه اندازی کنید چرا که سود اصلی بازار سوریه را همین فروش در داخل بازار در پی خواهد داشت و یک بیزینس دلاری به حساب می آید.

اعطای نمایندگی در سوریه

اعطای نمایندگی در سوریه

مدیریت یک نمایندگی در کشور ثالت چندان که به نظر می رسد سخت و یا هزینه بردار نیست و شما می توانید به راحتی با کمک ما نمایندگی فعال خود را حتی بدون حضور در این کشور مدیریت کنید. استفاده از نیروهای بومی و مورد اعتماد ما از جمله ویژگی هایی است که باعث می شود تجارت شما در این کشور تضمین شده باشد.

کار راه اندازی شرکت ثبت شده در سوریه با وکلای بومی و در کمتر از 2 ماه برای شما انجام می شود و شما با یک وکالتنامه قادر خواهید بود تا تمامی مسیر ثبت حقوقی در سوریه را طی کنید.

اگر علاقه ای به حضور مستقیم در بازار سوریه ندارید می توانید با اعطای نمایندگی به طرف ایرانی حاضر در سوریه و یا تاجر سوری، این تجارت را پی گیری کنید.

این روش مزایا و معایب خود را خواهد داشت که از مزایای اصلی آن استفاده از اعتبار و تجربه تاجر سوری است و هزینه های اولیه را برای شما کاهش می دهد و بزرگ ترین معایب آن نیز کاهش درآمد دلاری و حضور غیرمستقیم و با واسطه در بازار است.

اخذ نمایندگی در سوریه

اخذ نمایندگی در سوریه

چرا داشتن نمایندگی در سوریه مهم است؟

این که حضور در بازار هدف باید پایدار باشد یکی از اصول تجارت بازار آزاد است و همه شرکت ها برای حضور فیزیکی در بازار کشور هدف به صورت مستقیم یا باواسطه، برنامه هایی دارند. مهم ترین دلایلی که باید به آن اشاره کنیم به شرح زیر است:

1. اعتمادآفرینی

اینکه شما نمایندگی خود را در کشور هدف راه اندازی کرده اید شما را یک گام از بقیه رقبا پیش خواهد انداخت و اعتماد بازار هدف را به خود جلب خواهید کرد چرا که تن خود را به آب زده اید و در کنار تجار بازار هدف قرار گرفته اید. این به این معنی است که شما شرایط بازار را سنجیده و حاضر به شرکت در این بازار شده اید. تجار سوری ترجیح می دهند با کسی که در کشورشان حضور دارد معامله کنند تا کسی که بیرون از مرزهاست.

2. خدمات پس از فروش

بسیاری از کالاها نیاز به ارائه خدمات پس از فروش دارند که شامل تامین قطعات یدکی، آموزش و تعمیر و نگه داری می شود و شما با حضور در بازار هدف متعهد می شوید که این خدمات را فراهم خواهید کرد.

3. پیگیری حقوقی

وقتی شما در بازار هدف، شخصیت حقوقی پیدا کردید قادر خواهید بود تا مسائل مالی و حقوقی خود را به صورت مستقیم پیگیری کنید و قوانین کشور شامل شما نیز خواهد شد. از سوی دیگر این موضوع اطمینانی به تاجر خواهد داد که امکان پیگیری حقوقی تجارت با شما را دارد.

4. ارتباط مستقیم با بازار

مهم ترین نکته ای که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که سنجش بازار یکی از ابزارهای مهم افزایش فروش است و شما با حضور در میان مصرف کنندگان می توانید مستقیما تغییرات و نیازها را بررسی و تحلیل کنید. این ابزار شما را قادر می سازد تا سفارشی سازی و تامین نیازهای خاص بازار را نیز پیگیری کنید.

دریافت نمایندگی در سوریه

دریافت نمایندگی در سوریه

 

بررسی راه های اعطای نمایندگی در سوریه

یکی از راه های ورود به بازار سوریه اعطای نمایندگی در سوریه  به تجار سوریه ای است . با ارائه نمایندگی به تاجرهای سوریه ای با توجه به شناخت این تُجار از بازار سوریه و همچنین ارتباط های مناسب با دیگر تاجرهای سوریه ای و اتحادیه ی عرب و شمال آفریقا و در نهایت بلوک شرق اروپا می توانند بازاریابی ، فروش و پخش محصولات و تولیدات ایرانی را به راحتی انجام دهند.

اعطای نمایندگی در سوریه - اخذ نمایندگی سوریه

اعطای نمایندگی در سوریه – اخذ نمایندگی سوریه

تاریخ دریافت نمایندگی در سوریه

اعطای نمایندگی در سوریه آن هم به تاجر هایی که از دیرباز در مسیر جاده ابرشیم بوده و تاجرزاده و تاجر دیده هستند و تاجر نسل چند هستند و همچنین با پیشینه و ارتباطات عالی این تاجرها اعطای نمایندگی محصولات ایرانی در کشور سوریه یک راه از راه های پیشنهادی بسیار مناسب برای ورود به بازار سوریه می باشد.

اخذ نمایندگی در سوریه چگونه است

اما نکته ای که در این میان بایستی مورد توجه قرار بگیرد شرایط حقوقی اخذ نمایندگی در کشور سوریه است و قوانینی که دولت سوریه در این رابطه وضع کرده است، پیشنهاد ما برای شما این است که قبل از هر اقدامی در این بازار با کارشناسان آن مشورت کنید.

شرکت نورالفرات با در اختیار داشتن وکلای توانمند جدیدترین اطلاعات حقوقی کشور سوریه و مطمئن ترین روش تجارت و اعطای نمایندگی را به شما ارائه خواهد داد.

روش های اعطای نمایندگی در دمشق

شرکت نورالفرات به 3 روش زیر به شما کمک خواهد کرد تا در سوریه نمایندگی خود را به صورت انحصاری یا غیرانحصاری اعطاء کنید:

الف) ثبت شرکت رسمی در کشور سوریه با شراکت با سرمایه­­گذار سوری و راه­اندازی دفتر نمایندگی سوریه

ب) اعطای نمایندگی به صورت تام به تجار سوری

ج) اخذ نمایندگی توسط دفتر دمشق شرکت نورالفرات