حمل و نقل به سوریه

حمل و نقل به سوریه

حمل و نقل به سوریه و حمل کالا از طریق دریایی و زمینی و هوایی به سوریه

حمل و نقل به سوریه – حمل و نقل پرهزینه ترین بخش از پروسه صادرات به شمار می آید و تغییر آن مولفه قدرتمندی در کاهش هزینه ها و رقابت پذیری محصولات را در پی دارد. شما می توانید با استفاده از کارشناسان باتجربه ما، محصولات خود را از یکی از روش های زمینی، هوایی و دریایی به کشورهای منطقه و جهان صادر کنید. تیم خبره ما توانسته با شناسایی کریدورها و عوامل و بازیگران تاثیرگذار آن، هزینه های جابجایی کالا را کاهش داده و خود را به عنوان یکی از فعالین عرصه حمل و نقل به سوریه و دیگر کشورها مطرح کند.

 

درباره حمل و نقل به سوریه بیشتر بدانید

یکی از دغدغه های تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبحث حمل نقل به سوریه و امنیت کالا برای صادرات به سوریه می باشد .

بسیار  سوال های متفاوتی برای حمل نقل ارزان و مطمئن به سوریه وجود دارد.

چگونه بار را حمل کنیم؟ ارزانترین مسیر حمل و نقل به سوریه چه مسیری است؟ مسیرهای متفاوت برای حمل و نقل به دمشق چه مسیرهایی هستند؟ کوتاه ترین زمان انتقال کالا چه مسیری است؟ ارزان ترین مسیر حمل و نقل چیست؟ و بسیاری از سوال های دیگر که البته شرکت نورالفرات می تواند به این سوالات دیگر پاسخ بدهد و همچنین در مسیر آن ها به شما خدمات ارائه دهد .

مسیر های مختلفی برای حمل و نقل به سوریه وجود دارد که ارزان ترین مسیر تا کوتاه ترین مسیر و دیگر راه های مطمئن برای حمل و نقل میتوان نام برد و توضیح داد . با توجه به هم مرز نبودن کشور سوریه با کشور ایران که برای صادرکنندگان و تولیدکنندگان ایرانی دغدغه بیشتری را دارد مسیرهای گوناگونی برای حمل و نقل به سوریه وجود دارد از مسیر های ارزان و مطمئن برای حمل نقل تا مسیرهای با کم ترین زمان برای حمل و نقل به دمشق که در ادامه نام برده می شود.

1- مسیر بندعباس که حدود 20 تا 30 روز طول می کشد .

2-مسیر ترکیبی که کالاها به صورت زمینی تا بندر مرسین یا اسکندرون ترکیه حمل میشوند و از آن بنادر به سمت بندر لاذقیه حمل می شود.

3-مسیر عراق که می توان با کم ترین زمان از راه زمینی برای حمل و نقل اقدام کرد که حدود ده روز طول خواهد کشید.

4-مسیر هوایی که برای نمونه کالاها و بارهای با حجم و وزن کمتر هستند که حدودا دو روزه می رسد.

شرکت نورالفرات با دفاتر فعال در ایران و سوریه به دنبال کم ترین زمان برای حمل و نقل و همچنین ارزان ترین راه حمل و نقل برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی است و در تمام پروسه حمل و نقل در کنار شرکت های ایرانی حضور دارد و تمام پروسه حمل و نقل به کشور سوریه را از مبدا تا انبار مقصد با ارزان ترین و کم ترین زمان انتقال بار به دمشق به عهده می گیرد.

خدمات ما در عرصه حمل و نقل به سوریه

انجام کلیه امور حمل و نقل از درب کارخانه تا محل تحویل کالا به مشتری
مشاوره در زمینه حمل و نقل کالای اختصاصی شما

حمل و نقل به سوریه

اهمیت روش های حمل و نقل در حمل و نقل به سوریه

در جهت حمل و نقل به سوریه : حمل و نقل جاده ای از قدیمی ترین راه های انتقال کالا بین شهرها و کشورها می باشد که از نظر سرعت و قیمت جهت حمل و نقل بسیاری از کالاها مناسب است.  شرکت های حمل و نقل از روش های دریایی و هوایی و زمینی و با استفاده از کامیون و کشتی و هواپیما و قطار کالا را انتقال می دهند.

توسعه خطوط راه آهن در پیشرفت حمل و نقل بین المللی نقش بسیار مهمی دارد.  ساخت استاندارد جاده ها و استفاده از امکانات دریایی و هوایی همه در انتقال کالا بین کشورها بسیار با همیت هستند.

در بین همه کشورها سرمایه گذاری در سوریه از پیشنهادهای ما به شما می باشد. امکان ثبت شرکت در سوریه را برای شما فراهم آورده ایم تا به راحتی کسب و کارتان را در هر کشوری توسعه دهید. نورالفرات با اعطای نمایندگی در سوریه امکان گسترش روابط اقتصادی را برای شما فراهم می کند.

حمل و نقل به سوریه

حمل و نقل و ترانزیت کالا به سوریه

شرکت بین المللی نورالفرات امکان ارسال کالا و تجهیزات را از طریق هر 4 گزینه پیش رو داشته و با توجه به کالا و محموله صادراتی شما شرکت نورالفرات بهترین گزینه را پیشنهاد داده و تا رسیدن محموله شما به مقصد در کنارتان خواهد بود.

کشور ما از 4 مسیر به کشور سوریه مرتبط است:

1) مسیر هوایی

2) از طریق کریدور دریایی بندرعباس – بندر لاذقیه

3) ترانزیت کالا از طریق مسیر زمینی

4) ترانزیت کالا از طریق کشور ترکیه