ثبت شرکت در سوریه

ثبت شرکت در سوریه چه مراحلی دارد؟

ثبت شرکت در سوریه

ثبت شرکت در سوریه

ثبت شرکت در سوریه

ثبت شرکت در سوریه با همکاری شرکت نورالفرات در کوتاه ترین زمان انجام خواهد شد. مراحل ثبت و راه اندازی شرکت در دمشق و سایر استان های سوریه را به ما بسپارید و با مناسب ترین هزینه شرکت خود را به ثبت رسانده و فعالیت اقتصادی خود را شروع کنید. ما آماده ارائه خدمات کامل در زمینه های مختلف تجاری در کشور سوریه هستیم. در ادامه با ما همراه باشید…

ثبت برند در سوریه

ثبت برند در سوریه

ثبت برند و نام تجاری در سوریه

ما در نورالفرات در نظر داریم تا با آسان نمودن مراحل ثبت برند و نام تجاری در کشور سوریه برای شما کارفرمایان گرامی امکان شروع کسب و کار در دمشق را به راحتی فراهم آوریم. شما را در پیشبرد کسب و کارتان و ثبت برند مورد نظرتان یاری کرده و به اوج برسانیم. ما در این مقاله بطور کامل جوانب ثبت برند و ثبت نام تجاری را بررسی نموده و خدمت شما ارائه خواهیم کرد.

ثبت شرکت در سوریه

اهمیت ثبت شرکت در سوریه و توجیه اقتصادی آن

ثبت شرکت در سوریه : یکی از بازارهای صادراتی بکر کشور سوریه است. به دلیل مجاورت کشور سوریه با مدیترانه ، کشور سوریه فرصت بسیار مناسبی جهت ورود به بازارهای جهانی است و میتوان سوریه را به عنوان یک هاب در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا نظر گرفت.

جایگاه کالاهای ایران و لزوم ثبت شرکت و فعالیت اقتصادی در سوریه

کشور سوریه با جمعیت 20 میلیون نفر و با توجه به افزایش جمعیت روز افزون به دلیل مهاجرت معکوس بعد از جنگ خود نیز به عنوان یک مقصد بالقوه جهت کالاهای تولید ایران به شمار می رود. به این ترتیب ثبت شرکت در سوریه لزوم گسترش فعالیت اقتصادی در این کشور است.

لزوم ثبت شرکت در سوریه و شروع فعالیت های اقتصادی

به دلیل شرایط خاص کشور ایران و سوریه ( شرایط تحریمی) تجارت با سوریه دارای چند پیش شرط ضروری است که در وهله ی اول می توان به ثبت شرکت در سوریه اشاره کرد.

ثبت شرکت در سوریه به خصوص برای کالاهایی که نیاز به خدمات پس از فروش دارند و یا شرکت هایی که محصول آنها از جنس خدمات و پیمانکاری می باشد از ضروریات کشور سوریه است.

شخصیت حقوقی در بخش دولتی و خصوصی سوریه

و نکته ای که شرکت های ایرانی بایستی به آن توجه کنند این است که در بین بخش دولتی و خصوصی سوریه؛ داشتن شخصیت حقوقی در کشور سوریه از ابتداییات و ضروریات می باشد؛ بخصوص اینکه این کشور قراردادها و بندهای حقوقی و پیگیری های قضایی را بسیار جدی دنبال می کنند.

ثبت شرکت در سوریه

دریافت مالکیت 100 درصدی پس از ثبت شرکت در سوریه

برای ثبت شرکت در سوریه نیاز به یک شریک سوریه ای می باشد اما این امکان برای اشخاص ایرانی وجود دارد که شرکت خود را با 99% مالکیت برای خود و عدم اختیار شریک سوریه ای در هیچ یک از تصمیمات شرکت به ثبت برساند.

وجود این شریک سوریه ای تا زمانی الزامی است که اقامت تجاری کشور سوریه را اخذ نمایید و بعد از آن مالکیت 100% شرکت در اختیار خودتان می باشد.

ثبت و راه اندازی شرکت در سوریه با نورالفرات

ساده ترین راه ثبت شرکت در سوریه آن است که با تحویل پاسپورت خود به تیم حقوقی شرکت نورالفرات موافقت نامه های شما اخذ می گردد و پس از آن با تنظیم وکالت نامه به تیم حقوقی شرکت نورالفرات سجل تجاری شرکت شما در کمترین زمان اخذ می گردد.

ثبت ارزان شرکت در سوریه و دمشق

برای ثبت شرکت ارزان در سوریه و همچنین ثبت شرکت با کمترین زمان در سوریه و مراحل ثبت شرکت در سوریه که شامل ( موافقت نامه امنیتی ، سجل تجاری ، کارت بازرگانی و اقامت تجاری ) شرکت نورالفرات میتواند تمام خدمات ثبت شرکت و برند تجاری در سوریه را به شما ارائه دهد.

لزوم ثبت شرکت و برند تجاری چیست؟

تنها انتخاب یک نام بعنوان شرکت و برند باعث این نمی شود که شخص دیگری از نامی که انتخاب کرده اید استفاده نکند، اگر می خواهید از نامی که برای شرکت خود انتخاب کرده اید محافظت کنید می بایست اقدام به ثبت برند نمایید که کلیه مسائل مربوط به ثبت برند در سوریه و ثبت شرکت در سوریه را ما برای شما انجام خواهیم داد.

سوریه بستر مناسب برای ثبت شرکت و برند

دمشق یک بستر مناسب برای سرمایه گذاری خارجی می باشد. با توجه به اینکه کشور سوریه همسایه با ایران است سرمایه گذاری و ثبت شرکت در دمشق می تواند یک فرصت طلایی باشد. شرکت نورالفرات ارائه کننده خدمات ثبت برند و شرکت در کل کشور سوریه می باشد و در این راستا تماما به پشتیبانی از سرمایه گذاران برای شروع و پیشبرد کسب و کار در دمشق یاری می رساند.

ثبت شرکت و برند تجاری در سوریه ساده تر از گذشته

ما در نورالفرات در نظر داریم تا با آسان نمودن مراحل ثبت و راه اندازی برند و شرکت برای شما کارفرمایان گرامی امکان شروع کسب و کار در سوریه را به راحتی فراهم آوریم. شما را در پیشبرد کسب و کارتان یاری کرده و به اوج برسانیم.

ثبت شرکت در سوریه

ثبت شرکت و برند تان را در سوریه به نورالفرات بسپارید

اگر به فکر سرمایه گذاری در سوریه هستید، اگر قصد حمل و نقل به سوریه را دارید و یا در فکر اخذ نمایندگی در سوریه می باشید، شرکت نورالفرات این کار را برای شما انجام می دهد و راه اقتصاد سوریه را به روی شما باز خواهد کرد. ما در نورالفرات خدمات متعددی ارائه میدهیم و راه صادرات به سوریه را به روی شما باز خواهیم کرد.

گزارش خبرگزاری ها و لزوم افزایش سرمایه گذاری در سوریه

به گزارش خبرگزاری ها، در چند سال اخیر که کشور سوریه با تروریسم بین‌المللی مواجه شده است، روابط دو کشور ایران و سوریه از جنبه منافع سیاسی – امنیتی پررنگ‌ تر دیده می‌شود.

بررسی‌ های آماری نشان می‌دهد در گذشته‌ روابط دو کشور علاوه‌بر سیاست، در زمینه‌های اقتصادی بسیار بزرگ تر از وضعیت فعلی بوده است و میزان صادرات ایران به سوریه در سال ۸۹ بیش از نیم‌میلیارد دلار (۵۱۶ میلیون دلار) بوده که این میزان با کاهش ۶۶ درصدی در سال ۹۶ به ۱۷۲ میلیون دلار رسیده است. این امر لزوم سرمایه گذاری و پتانسیل صادرات و واردات بین دو کشور را نشان می دهد.